Product added to cart
FAQ
Waar is mijn bestelling?
- U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden. Eenmaal verzonden, moeten UK-bestellingen binnen 1 tot 5 werkdagen bij u aankomen
- Klanten zijn welkom om contact met ons op te nemen om een tracking- of referentienummer aan te vragen. Dit kan worden gebruikt met de relevante koerier om het pakket te volgen
- Klik hier voor verdere leverings- en verzendinformatie
Wat gebeurt er als een artikel op de back-order staat?
- We kunnen niet garanderen dat alle items op uw bestelling op voorraad zijn op het moment van bestellen. In gevallen waar de meeste artikelen op voorraad zijn, worden deze verzonden en worden de resterende items op de back-order geplaatst
- Dit betekent dat ze bij de fabrikant worden besteld en naar u worden verzonden zodra we de voorraad hebben ontvangen
- We voegen geen verzendkosten toe voor de tweede verzending
- Als het resterende item nog een tijdje nodig heeft om aan te komen, of als blijkt dat het niet op voorraad is, nemen we contact met u op en zullen we een geschikt alternatief aanbevelen
Is mijn artikel op voorraad?
- Onze site fungeert momenteel als een online catalogus en geeft geen actuele voorraad weer. We werken nauw samen met onze leveranciers om ervoor te zorgen dat de meeste artikelen op voorraad zijn. Af en toe moeten we misschien artikelen bij de fabrikant bestellen. Dit kan een paar dagen duren
- Als het artikel veel langer zal duren of als blijkt dat het niet op voorraad is, nemen we contact met u op en zullen we proberen een geschikt alternatief aan te bevelen
Hoe lang duurt mijn gepersonaliseerd item?
- Kleine aanpassingsopdrachten, zoals Goalies, worden doorgaans binnen 5 tot 10 werkdagen verzonden
- Speciale bestelartikelen, waaronder op maat gemaakte hemden, teamkleding, geborduurde artikelen en op maat gemaakte keepershelmen kunnen langer duren. Neem voor meer informatie contact met ons op met uw bestelvereisten en we zullen een geschatte doorlooptijd geven
- Houd er rekening mee dat we persoonlijke artikelen niet kunnen verwerken als 24 of 48 uur bestellingen
Verstuurt u internationaal?
- Ja, we kunnen wereldwijd verzenden
- Een standaard internationale verzendkosten worden toegevoegd aan uw bestelling. Dit wordt aangepast in functie van grootte, waarde en bestemming. Als de verzendkosten stijgen, nemen we contact met u op voor de verwerking van de bestelling
- Niet-Engelse bestellingen worden doorgaans binnen twee weken/2 WEEKS??? na verzending bezorgd, maar we vragen u maximaal 28 dagen te gunnen voor levering
- Houd er rekening mee dat we niet betalen voor import- of douanekosten. We adviseren dat klanten deze kosten bekijken voordat ze bestellen
- Internationale zendingen kunnen af en toe door de douane worden vertraagd, helaas kunnen we dit niet voorkomen
- Als u een offerte voor verzending nodig heeft, neem dan contact met ons op
- Klik hier voor verdere leverings- en verzendinformatie
Accepteert u retouren?
- Ja. Wij accepteren retouren en omwisselingen
- Artikelen moeten in een verkoopbare staat worden geretourneerd. We kunnen geen items accepteren die zijn gebruikt
Ik heb het verkeerde item ontvangen. Wat kan ik doen?
- In zeldzame gevallen kunnen fouten worden gemaakt. Als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zullen we dit graag voor u omruilen
- Zodra we het verkeerde artikel hebben ontvangen, zullen we de omwisseling verwerken en het juiste artikel naar u sturen
- In dit scenario kunnen we tot £ 6,00 aan verzendkosten vergoeden. Geef een kopie van je verzendbewijs op zodat dit kan worden verwerkt
Ik heb mijn aflevering gemist, wat nu?
- Als u uw levering hebt gemist, moet de koerier informatie achterlaten om u te adviseren over wat u vervolgens moet doen. Dit kan het plannen van een nieuwe levering of het ophalen van het artikel van een sorteerkantoor inhouden
- Als het artikel is achtergelaten, kan het door de koerier aan ons worden teruggestuurd. We kunnen het pakket opnieuw verzenden, maar er worden wel nieuwe verzendkosten in rekening gebracht
De einddop is losgekomen van mijn stick. Kan ik een omruiling / terugbetaling krijgen?
- Het wordt niet beschouwd als een fout wanneer de grip of de einddop van de stick los raakt. Dit zijn afwerkingscomponenten, in plaats van een deel van de stick en daarom kunnen we geen omruiling of terugbetaling aanbieden als dit zich voordoet
- Als dit met je stick gebeurt, is het gemakkelijk te repareren. Als u hier hulp of advies over wilt, neemt u dan gerust contact met ons op
- Klik hier voor meer informatie over het retourneren
Mijn hockeystick is begonnen te rammelen. Kan ik een omruiling / terugbetaling krijgen?
- Af en toe kunnen kleine stukjes koolstof binnen de hockeystick losraken en een rammel veroorzaken terwijl ze zich in de holtes van de stick bewegen. Dit wordt niet als een fout met de stick beschouwd en we kunnen geen omruiling of terugbetaling aanbieden als dit gebeurt
- Deze koolstof kan eenvoudig worden verwijderd door de einddop te verwijderen, de stick ondersteboven te houden en zachtjes op de vloer te tikken
- Als u verder advies of hulp nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op en wij zullen doen wat we kunnen om u te helpen
- Klik hier voor meer informatie over het retourneren
Kan ik de winkel bezoeken?
- Helaas zijn onze gebouwen niet toegankelijk voor het publiek. Wij zijn alleen een online bedrijf