Een nieuwe retourzending starten:

We streven ernaar om alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken, maar houd rekening met een termijn van 3 tot 5 werkdagen voor elke actie die wordt uitgevoerd zodra deze is ontvangen. Als u dringend een vervangend formaat of alternatief product nodig heeft, raden we aan uw oorspronkelijke artikel aan ons te retourneren voor een terugbetaling en het nieuwe artikel apart te bestellen.

Klik Hier

Omruilen

Omruilbeleid

  • We accepteren omruilingen
  • Wanneer een klant een product ruilt voor een alternatief artikel, worden eventuele verschillen in kosten in rekening gebracht of terugbetaald, indien van toepassing
  • Artikelen die aan ons worden geretourneerd voor een ruil, moeten in een verkoopbare staat zijn
  • We hebben het recht om een omruiling te weigeren als artikelen duidelijk zijn gebruikt of beschadigd
  • We kunnen geen gepersonaliseerde items, zoals keepersshirt, omwisselen
  • We kunnen geen vervangende of omruilartikelen verzenden voordat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen
  • Voor alle omruilingen kunnen eventueel nieuwe verzendkosten in rekening gebracht. Dit kan in rekening worden gebracht op de kaart die bij uw oorspronkelijke bestelling is gebruikt, of we sturen een PayPal-betalingsverzoek naar het PayPal-account waarmee het oorspronkelijk is betaald
  • De kosten voor het retourneren van artikelen zijn voor de klant.
  • Bij het retourneren van schoenen, behandel de schoenendoos als onderdeel van het product. We adviseren klanten om een laag buitenverpakking te gebruiken, dwz. een plasticzak om schade aan de doos te helpen voorkomen

Retour

Retouren en annuleringsbeleid:

  • De klant heeft het recht om een bestelling die ze hebben ontvangen te annuleren als we binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling op de hoogte worden gesteld
  • De klant heeft dan 14 dagen om de goederen aan ons te retourneren
  • U kunt dit per e-mail of brief melden. Als een bestelling wordt geannuleerd door de klant dan zijn de kosten voor het retourneren voor de klant.

    Retourneren Adres:

    Hockey Factory Shop NL
    Heesterseweg 19
    5386 KT Geffen
    Netherlands

  • Verpakkingskosten worden niet gerestitueerd
  • We accepteren geen retouren voor gepersonaliseerde artikelen, zoals keepersshirts
  • We kunnen geen vervangende of ruilartikelen verzenden voordat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen
  • LET OP: artikelen moeten in een verkoopbare staat aan ons worden geretourneerd. Artikelen die niet in een verkoopbare staat zijn geretourneerd, kunnen worden geweigerd
  • We streven ernaar om teruggaven binnen 3-5 werkdagen te verwerken. Houd er rekening mee dat teruggaven mogelijk nog eens 1-2 werkdagen duren voordat ze in uw account worden weergegeven

Geretourneerde goederen

  • We raden aan dat alle geretourneerde goederen worden geretourneerd en dat het verzendbewijs aan ons wordt geleverd
  • De klant is verantwoordelijk voor alle geretourneerde goederen totdat ze bij ons zijn afgeleverd. Alle goederen moeten in een verkoopbare staat worden geretourneerd. - Defecte artikelen moeten worden beoordeeld voordat we een omwisseling of terugbetaling kunnen verwerken
  • Bij het retourneren van schoenen, behandel de schoenendoos als onderdeel van het product. We adviseren klanten een andere laag buitenverpakking te gebruiken, dat wil zeggen. Een plastic zak om de doos om schade aan de doos te voorkomen

Defecte / defecte goederen

  • Producten worden professioneel geïnspecteerd door een van onze interne specialisten en waar nodig doorgegeven aan de fabrikant voordat een beslissing wordt genomen
  • Als de schade aan het product als toevallig of als natuurlijke slijtage wordt beschouwd, wordt het artikel naar de klant teruggestuurd. Als de inspectie een fout van de fabrikant aan het licht brengt, ontvangt u een omruiling of volledige terugbetaling op basis van uw RMA-slip
  • Sommige items kunnen langer duren om te inspecteren, omdat communicatie met de fabrikant vereist kan zijn
  • We evalueren elk geretourneerd defect product op professionele wijze en zo snel mogelijk met het doel om elke klant tevreden te houden met de hoogst mogelijke klantenservice. Houd er rekening mee dat om hygiënische redenen alle defecte items schoon, droog en vrij van vuil en modder moeten zijn, aangezien we ons het recht voorbehouden om artikelen te weigeren als ze te vies of nat worden geacht

Hockeysticks - Wat niet wordt niet vergoed

  • Slijtage aan de krul is kenmerkend voor modern hockey en fabrikanten kunnen en zullen om deze reden geen sticks vervangen
  • Schade toegebracht aan een stick door een botsingen met andere sticks is geen reden tot vergoeding, aangezien het onderdeel is van de aard van het spel
  • Een goed gebruikte of versleten stick met duidelijke tekenen van schade die hij heeft opgelopen door misbruik of door het hockeyspel zal NIET worden vervangen
  • NIET GEDEKT: Splinters, krassen, inkepingen, onzichtbare scheuren, raffelende grips, scheuren in het etiket/einddop, versleten krul, of losse deeltjes in het inwendige van de composiet, rammelen, trillingen of elk ander resultaat van normaal gebruik. Deze problemen hebben geen invloed op het spel van de stick
  • In het geval van losse deeltjes en het rammelen in de stick; dit kan meestal worden opgelost door de einddop van de hockeystick te verwijderen en de deeltjes eruit te schudden
  • Een Composite-stick is gemaakt om veldhockeyballen te raken, niets anders. Sla geen stenen of sticks van andere spelers (dat wordt hakken genoemd) of iets anders dat geen hockeybal is. Het zal ervoor zorgen dat je stick sneller slijt en de totale performance van je stick naar beneden gaat
  • Speel op gras of kunstgras, niet op straat, niet op een tennisbaan, niet op de parkeerplaats of op een schurend oppervlak. Het zal je stick sneller doen slijten
  • ARGENTIJNSE BACKHAND SCHADE: Hoewel de FIH (International Hockey Federation) regels van de Argentijnse Backhand slagen toestaan, dekken de garanties van de fabrikanten dit type schade NIET. Als je met dit deel van de stick de bal raakt, doe je dit geheel op eigen risico. We kunnen geen vervanging of terugbetaling aanbieden voor schade veroorzaakt door het raken van de bal met een van beide randen van de hockeystick

Douanekosten

  • Houd er rekening mee dat de douanekosten niet worden terugbetaald als u uw bestelling annuleert en retourneert. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om eventuele douanekosten lokaal te onderzoeken voordat hij goederen importeert
  • Als u uw bestelling annuleert door de levering van uw bestelling of een deel ervan te weigeren (wanneer de producten of verpakking niet beschadigd of defect lijken te zijn), bent u verantwoordelijk voor eventuele douanekosten of portokosten die de winkelier heeft gemaakt. Alle kosten zoals deze als gevolg van het weigeren van een pakket worden in mindering gebracht op de teruggave van uw handelswaar
To Top